bbnngg Akşam karın ağrısı şikayetiyle doktora gittim nst ye bağladılar. Rahim sancısı 40 ın altında olacak şekilde çıktı 3 yerde. Onun dışındaki yerlerde 20 nin altında. Bu değerler normal mi? Doğum sancısı denecek değerler değil dimi?
hemsirebianne0901 bbnngg merhabalar merak etmeyin korkmanizi gerektircek bi sancı degil dogum sancisinin duzenli aralıklarla ve 100e yakin şiddette oluyor
bbnngg hemsirebianne0901 teşekkür ederim. Nöbetçi doktor erkekti rahim ağzı uzunluğu ve açıklığı için alttan muayene etmek istedi ama müsait olmadığım için yaptırmak istemedim. O yüzden burda deneyimlilerden görüş almak istedim.