sema_nur_koc Yardım edin lütfen 12 günlük çocuğum ama doğduğundan beri göğüslerim aşırı sertleşiyor ve sızlıyor süt çok doluyor sağıyorum 5 dakika sonra yine aynı oluyor düzelir mi böyle mi kalır düzelir de ne zaman düzelir ? 😕🙄
Busraaaaaaaaaaa12 sema_nur_koc emzir sonra sağım yap ama hepsini boşaltma 2.ayda terbiye olcak zaten nekadr sağım yaparsan okadr çok üretir tam boşaltma yani geçecek aman deyim buzluğa at ben atmadım salak gibi 2 ayda meme reddi oldu 1 hafta yaşadım çok zor du alıp istip icirirsin onun emdiği ona yeter şuan 😇
Elfgrcn sema_nur_koc ah öyle olmasınj o kadar isterdim ki 50 günlük beneğim damla damla geliyor mecburen mama takviyesi yapıyorum kıymetini bil sakın geri çekicek bişey yapma canım gelmemesi daha kötü emin ol
Keykey sema_nur_koc hiperlaktasyon olabilir. Bebeği emzirmeden önce elle sağım yapın. Göğsünüz yumuşayınca bırakın. Bebek emzirmeye başlasın. Sağma makinası kullanmayın. Dışarıdan iyi gibi gözükse de çok zor bir süreç. Çünkü Bebek memeden kaçma eğilimimde oluyor. Boğuluyor. Hafif uzanıp bebeği üstüme koyuyordum. Öyle emZirmmek de baya çözüm olmuştu.
Dark sema_nur_koc ilk etapta öyle oluyor. Bebeğe göre süt miktarı oturuyor bir süre sonra. 1-2 haftaya oturur düzen.
sema_nur_koc Busraaaaaaaaaaa12 çok emiyor şükür ama sağmadan emziremiyorum aşırı dolu oluyor göğsümü açtığım an damlamaya başlıyor şelale gibi 🤦♀️
sema_nur_koc Elfgrcn farkındayım hastanede oda arkadaşım da öyleydi süt annesi oldum bebişinin sütü çok azdı kuru dut yerseniz artıyor ona da yedirdim arttı sütü bayağı bende de çok ağrı oluyor patlayacak gibi oluyor o yüzden çok korkuyorum bişey olacak diye
Elfgrcn sema_nur_koc yiyorum canım her yolu deniyorum ama maalesef damla damla geliyo memede ağlıyor bebeğim çok ağlayınca geri çekip mama veriyorum ama napalım yani nasip böyleymiş sizinde umarım en kısa zamanda düzene girer sütünüz anne olmanın değişik etkileri bunlarda☺️
Busraaaaaaaaaaa12 sema_nur_koc canım soğuk su ile yıka memeni mümkünse ılık duş al sıcak su tetikliyormuş kalk soğuk su ile kompleks mi ne öyle yıka bakim geçecek de işte 2 Ay da dediğim gibi terbiye olcak
Deletedmom_5 Tamamen sağım yapma biraz sağ bırak zaten bebek büyüdükçe daha fazla emecek böylelikle dengelenmiş olacak bu arada kendine maşallah de aman allah korusun sütün gider anlatma herkese bence😌
Keykey sema_nur_koc yavaş yavaş olur daha çok erken. Bebek çok küçük. Bir süre böyle göğüsler sert gezersin. Sağmaya devam. Ama makina ile değil. Makina artırıyor. Sonrasında yoluna girer. Bebeğin arkadaki yağlı sütü almasını sağlamakta fayda var. Fazla ön süt kilo alımına engel olabilir. 6 Aydan sonra düzene girmişti benim ki
Keykey sema_nur_koc derdi veren sabrını veriyor diyelim. 😄genelde Bebek uyanmadan ben uyanıp emzirdim. Uykuda daha rahat alıyorlar. dördüncü ayda meme reddi oluştu. Ayakta emzirme yapıyordum. Eşim bebeği dik bir şekilde memeye tutuyordu. Allahtan 2 hafta kadar sürdü. 4 5 ay civarı bebeği yatağa yatırıp yanına uzanıp emzirme yapmaya başladığımı hatırlıyorum. Her emzirmede yanımda bir bez ya da kıyafet bulunduruyordum. Kızım sütü bir iki çekip kaçıyordu. Süt fışkırmaya devam ediyor tabi. Hızlı akıyor çocuk yetişemiyor. Bezi tutuyordum. Süt öyle akıp gidiyordu. Sonra kızımı tekrar memeye alıyordum. Zor gibi ama geçiyor İnan’ın.
Dark sema_nur_koc benim kızımda öyleydi. Biyerden sonra atak haftasiydi diş dönemiydi onların iştahi bir tık azalıyor 🙂 Benim 9 aylık birde. Geçen kardiyolojiye gittim doktor cihazla bakarken sütüm aktı çok utandım 😁
Nilufar_1996 Sağ buzluğa at bebeğin ihtiyacı artınca çok fazla süte ihtiyacı olur. Göğsün çok sert olursa doğru düzgün ememez kahverengi kısmı yumuşak olması lazım. Göğsünü verirken diğerini kapalı tut yoksa ordan kaçak akacak. Ziyan olmasın sütleri bebişin😄
sema_nur_koc Nilufar_1996 zaten göğüs oedi kullanıyorum ama uyuyup uyandığımda tüm pijamam süt olmuş şekilde uyanıyorum ama ziyan etmiyorum elimden geldiğince de 😁😇
sema_nur_koc Keykey kahverengi kısmı sertleşiyor o yüzden tutamıyor minnoş dudaklarıyla ama hayırlısı olsun hakkımızda düzelir inşallah
Afro-dit sema_nur_koc inşallah darısı benim başıma bebeğim de çok emer çok sutum olur ağrısına bile razıyım 🤲🤲🤲