Kızlar selam; 32+2 olduk ve bugun hastane çantamızı hazırlamaya basladım..
Bebiş için;
2 ad. 5li takım
1 ad. 10lu hastane çıkışı
1 ad. Tulum tk (eldiven, şapka)
1 ad müslin baddaniye
2 ad. İnce baddaniye
1 ad hırka (15-20 mayıs arası doğum)
15 ad bebek bezi
Agız mendilleri, corap, ekstra eldiven
Emzik, biberon, pişik kremi
Kendim için;
5 ad. Emici kilot can ped
1 pk. Orkid ped
2 ad emzirme südyeni
1 pk gögüs pedi
1 ad gümüş gögüs kapagı
1 ad korse
Ekleyeceklerim ; havlu, iç çamasırı, terlik, gecelik , pijama tk, hastaneden cıkarken kıyafet, diş macunu diş fırcası, makyaj malz, deodorant vs
SUNU DA EKLE DEDİĞİNİZ ŞEYLER VARSA YAZARMISINIZ KIZLARRRR🥰🙏🏻🙏🏻🙏🏻