Söylediğiniz sancıları 19. Haftada hissetmeye başladım 22 de serklaj oldum rahmi inceltmiş ve erken doğum riskim var evde yatıyorum agrısız kasılmalar bunları bende hissettim dr um farketmese bidaha ki ayı göremeyecekmişim doğum olabilirmiş allahtan serklaj oldum