Minik_armagan benim de 19 haftalık..dediğiniz gibi vajinamın yanlarına kramp girer gibi ani bi ağrı giriyor, sonra geçiyor..karnımda da oluyor ara ara, dün sağ kaburgamın altına ağrı girdi..gebelikte bu ağrılar normal kabul ediliyor Eğer uzun sürmüyorsa ve şiddetli değilse..rahim sürekli büyüyüp genişliyor..kanamanız vs de yoksa yapacak bi şey yok..magnezyum içmeye devam 😁