1.trimesterda kesinlikle yasak organ oluşumu sağlığı için. 2.trimsterda durum değerlendirmesi yapılıyor fayda/zarar kıyasıyla. Kullanılması zorunlu bulunduysa belli ilaçlar verilebiliyor ancak çok da tercih edilmiyor. Doğal yollara yönelmek, bebeğe odaklanmak, hamilelik hormonlarına rağmen sakin kalabilmek çok önemli