Babybaby033 Kızlar 27.haftadayım elimden geldiğince soluma yatmaya çalışıyorum ama sağıma veya soluma dönerken zorlanıyorum artık karnım ağrıyor böyle sizde de oluyor mu
Asel2520 Babybaby033 aynı bende öyle dönerken yatak yerinden oynuyor eşim gözlerini açıyor bir an 😄😄😄
serpilctn Babybaby033 sen bi 31 ol 😃😃😃 kalça bacak bel ağrısından uyumayacaksin bide üstüne uykusuzluk ta ekleniyor nedense ister istemez uykun gelmiyor
Sevgibbd Babybaby033 Vallah ben nasıl rahatsam öyle yatıyorum şu göbekten de olmasa sabaha kadar yüz üstü yatacam neyse ki az kaldı 37 haftalık oldummmmmm🥳🥳🥳🥳🥳
guzel_anne1 Babybaby033 oluyor malesef yatarken bacağınızın arasına bir Yastık alın ve belinize de aynı şekilde o Yastık sağa dönmenize engel oluyor ve dayadığınıx için belinizi ona çok rahat uyku uyuyorsunuz tavsiyedir 🥰 Mrymali
Sinoooom Solunayy 33’den bildiriyorum valla sağdan sola dönerken öyle bi dönüyorum ki yataktan düşerim diye korkuyorum 😂😂 ben hala çok rahatım 🤩
Emelikon Ben yatamıyorum hiç bebek çok oynuyor sırt üstü yattığım da uyuyabiliyorum yani nasıl olacak bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
Uzay1907 Kağan Kocatepe hoca diyor ki; yatabiliyorsanız solunuza yatıp uyuyun. Ama bir uyandınız sırt üstü uyumuşsunuz, üzülmeyin yapacak bir şey yok. Vücut rahatı için en iyisini bilir, aklınıza geldikçe yan yatın, gerisini vücudunuza bırakın.
Mrymali Ben uyuyamıyorum soldan yatmaktan solum uyuşuyor. Sonra sağa dönüyorum 5 dk olmadan tekrar sol tani geceler harammm
Sinoooom Solunayy beni de bebeğim kaldırıyor baskılar yaparak 3 haftadır adam akıllı uyuyamadım 🤦🏻♀️ 33’den bildiriyorum az kaldı bende geliyorum 34’e 😂😂
Solunayy Sinoooom 😂 sağda bebek yatıyor beni sağa yatırtmıyor. Solda yatınca da bacaklarım ağrıyor. Şimdi uyuma çocuk doğunca uyumaa ee biz ne zaman uyuycaz😂😂
Sinoooom Solunayy cinsiyeti erkek mi bebeğinin 🤩 valla biz ne zaman uyuycaz ay okula başlayınca mı yani ne zaman 😂😂
damlademiral0 serpilctn 31+4 olduk gerçekten ilk defa bu kadar ağrıdığını biliyorum ya nasıl zordu anlatamaam
Uzay1907 Betus32 valla şuan ben de sırt üstü uzanıyorum bi konuda tıkandınız mı aklınıza hep şu deyimi getirin; herşeyin fazlası zarar.. zaten döneceksiniz bi süre sonra yanınıza:)