Merak ediyorum özelde değil de devlette kontrollere giden var mı? Ben özelden devlete yeni geçtim. 2 haftada bir kontrollere çağırıcaklarmış 30. Haftamdayım. Bebek hakkında hiçbir bilgi vermiyorlar hastanede ilgi ve alaka var ama çok bir beklentim yok zaten. Özeldeki fiyatlar malum uçunca devlete geçtim, bir de normal doğum istiyorum. Sizde nasıl süreç, memnun musunuz? Hangi ildesiniz? Muayeneler nasıl geçiyor?