Hamile olmadan yaşamıştım bu durumu. İdrar yaparken yanma hissediyordum doktora gittim idrarda fazla protein olduğunu söylemişti manurol saşe yazdı tek kullanımlık ve antibiyotik yazdı sadece manurol ile bir süre geçti şimdi hamileyim bu sefer israrda iltihap çıktı yine aynı ilaçları yazdılar bu sefer antibiyotiği de kullanıyorum tekrarlamasın diye.