2022ipek2022 tabii kuzum seve sevee anlatırımm😍 benim şöyle oldu gece uyurken hafif sancıyla uyandım ama çok şiddetli değildi falat 15-20 dkda bir sancı giriyordu bebek aşağı afedersin şeyine baskı yapar gibi bi baskı. Sabah saat 7 gibi kısa sürelerle sancı giriyo diye acile gittik açıklığa baktılar doğum başlamış ama yatış veremem daha çok açıklık yok eve git sancı sıklaşınca gel dediler eve geldim aradan 3 gün geçti yine gece uyurken öyle sancıyla uyandımki nefesim kesiliyo gibiydi ve sanki sürekli çişim geliyo hissi vardı tuvalete gidip durdum ama çiş falan yapmıyodum boş oturuyodum kalkıyodum en son oturuşta suyum geldi bildiğin çiş gibi ama tutamıyosun akıyo gidiyo sancılarda sıklaşmaya ve şiddetlendi hemen hastaneye gittik açıllığa baktılar 7 cm olmuş heöen doğuma alındım ve 2 saat sonra doğum yaptım ve çok çabuk oldu. Sana şöyle söyliyim asssla kolay diyemem çok zor ama çok kutsal bişey çok sancılı ama çok güzel. Ve yanında sana destek olan birisi olmalı senin modunu düşürecek birisi değil. Dikiş konusuna gelince sezeryanda olsan normalde olsa illa dikiş oluyo ben sayı olarak bilmiyorum ama atılırken hiç duymuyosun çünkü uyuşturuyolar ben dikiş atılırken ebeyle muhabbet edip espri yapıyodum 😂