Merhabalar ;
Bugün tekrar hamile olduğumu öğrendim sürpriz bir şekilde.. ilk oğlum şuan 26 aylık. Açıkçası çok korkuyorum nasıl olacak nasıl yapacağım nasıl yetişeceğim vs diye. Yardım edecek kimsem yok , oğlum kimse de durmaz kalmaz kimsenin elinden yemez. Kayınvalidem şehir dışında oturuyor annem elinden geldiği kadar yardım etmeye çalışır işte. Geçen sene bu ay hamile kalıp düşük yapmıştım şimdi yine hamileyim ilginç bir şekilde dejavu oldum 😀 ikinci çocuğu olanlar iki tane olunca nasıl oluyor ? 😬