Slaylmz bende gebelikten once de vardi basurdan dolayi doktora gidip soylerseniz size krem verir yada bakiyolar buyuklugune kucuklugune distami ictemi diye ona gore tedavi uyguluyolar cunku asiri bi yangi da oluyor dayanamazsin dogumun normal olursa oda acitir canini bi git gorun doktora