Beyzossb mhrs mobili indirdim ordan doktor için talep oluşturuyosun oluştururken iki seçenek sunuyolar randevu açıldığında belirli bi saat var o saatte mi bildirim gelsin yoksa 7/24 mü diye. Ben 7/24 olana tıkladım gece yarısı yer açıldığı da oluyo öğle vaktide hep tetikte oldum. Ben öyle çaresini buldum hemen bildirim geldiği gibi girip alıyordum yoksa 5 dk içinde bitiyo başka türlüsü çok zor gerçekten