Karliozlem dahiliye uzmanına tahlil verdim Demir biraz düşmüş günde 2 defa ilaç almaya başladım ama diğer sonuçlarım iyiymiş ..kadın doğumcum sonuçlar normal dedi ,sadece bol sıvı tüketmem gerektiğini söyledi .günde 2 maden suyu ,tuzlu ayran ,bol su tüketiyorum umarım geçer 😔