Kralice23 düşük olmadı cok şükür ama ben umudumu kesmiştim olmucak heralde ameliyat felan hikaye dedim her ay her ay test yapmaktan psikolojim bozulmustu artik aglayip duruyordum ki tum testleri çöpe attim umursamadim hatta adet oldugum tarihi bile not almadim o ay meger hamile kalmisim sanirim psikolojik ama ameliyati yapan doktorda cok önemli yapışma olabiliyormus zaman gectikce