Familya Merhaba anneler 38+1 haftalık olduk. Nst de ağrım çıkınca muayne ettiler 1 cm açılma var dediler sizce doğum tam ne zaman başlar ya da başlayabilir. Artık ara ara sancılar başladı
inciveannesii Familya merhabaa, doğum yaptınız mı? Açılma ne kadar oldu merak ettim ben de şuan aynı durumdayım da