36+4 benim de hiç yok, Philips avent’in silikon göğüs ucunu aldım her ihtimale karşı. Ucu emdikçe büyüyor diyen var, süt sağdıkça büyüyor diyen var, büyümese de bebek kahverengi kısmı kavrıyor süt gelir diyen var. Baya kaygılanıyorum ama bakalım. Şırıngayla çekip büyülten de varmış, YouTube’da videoları var.