Cerenleyim Kızlar merhaba sular akademi hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum, allah nasip ederse ilk bebeğim çok heycanlıyım eşiminde yanımda olmasını istiyorım fakat doktorum eşimi ameliyathaneye alamayacağını söyledi. Ben yanımda olmasını istiyordum:(
Mikmikbuk Cerenleyim 😁 benim eş ikna olmıyor ben yapamam diyor. Normalde çok merhametli sevgilidir. Sezeryana da normale de giremem diyor. Bana girerse bayılır gibi geliyor 😁😁😁
Mom727373 Cerenleyim Hastane değiştiremez misiniz? Ben normal doğum istiyorum inşallah bir terslik olmaz normal doğum yaparım. Kontrole gityigim hastane eşin doğuma girmesine izin vermiyor; bu ay hastane degisterecegim eşim yanımda olsun diye.
Sinoooom Cerenleyim bende eşimi yanımda istiyorum doktorumla konuşmadım konuşacağım ısrar dahi ederim çünkü orda benim büyük destekçim olacak , uzmanlar eşler ile beraber girin diyoe ki zaten doğuma her uzman ayrı söyler orası ayrı … Ayrıca zaten karı koca olmuşuz gelip orda beni yine görecek yani eşin soğuyormuş yok öyle yok böyle yorumları ne kadar saçma ya eş bu eş bundan tiksinme soğuma olur mu ya ? İkinizden olanı dünyaya getiriyorsun eş orda duygulanır bunu başka yere Çekmek mantıksız …
Cerenleyim Ysgl26 bir çok özel hastanede eşlerde alınıyor tamamen isteğe bağlı doğum fotorafçısı dahil
baby22_ Ysgl26 istanbulda neredeyse tüm özeller sezaryene alıyor. İzmirde de geçen yaz arkadaşımın eşi sezaryene girdi.
Ysgl26 Cerenleyim kovid döneminde riskli bence. Benim doktorum normal dönemde de istemiyor. Ameliyat sonuçta steril bi ortam olmalı.normal doğuma da sezaryene de eşim istiyo ben olmaz dedim. Ben istemem eşimi doğururken yanıma. Yok kadının ne zorlukla doğum yaptğını anlasınmış erkek falan. Hiç görmedim anlayanını :) o anlık bişey. Gelip geçiyo erkeğin anlaması için doğurması lazım. Bi de uzmanlar cinsel yaşamı da etkilediğini söylüyorlar. Erkek kadını kadın olarak değil artık bi anne olarak algılayabiliyomuş falan falan. Ben manasız buluyorum şahsen. Doğum fotoğrafçısı olayını zaten hiç anlamamışımdır. En mahrem en özel anımda biri fotoğrafımı çeksin istemem yani doktor olsam da istemem.. bebek doğduktan sonra çekiyorlar zaten
Cerenleyim Ysgl26 Bu sizin tercihiniz ve fikriniz tabiki. Eşimin beni anlamasını veya ne zorluk çektiğimi görsün diye değil tabiki. Zaten çoğu hastanede eşleri alırken bile özel giydirip alıyorlar öyle kafasına göre giremiyor kimse
Ysgl26 baby22_ burdaki doktorların çoğu da kabul etmiyor. Normal doğuma alıyorlar ama sezaryen imkansız gibi bişey hele ki kovidden beri
Mrvnehir208 Sinoooom katılıyorum sana bunun için soğuyacaksa benden soğusun ki bence tam tersi o ani yasamak onun için de olaya daha çabuk adapte olmak daha duygulu bisey bence eşini yanında istemeyen isteyene laf ediyor sadce
funnymummy Cerenleyim bende yanımda olsun isterim eşim keşke bir çaresini bulabilseniz o ana tanık olabilse eşinizde başka bir seçenek yok mu araştırsanız görüşseniz 😉
Ezgicck Cerenleyim semiha hanım alıyordu ama oda gitti bende şimdi doktor değiştircem de o yüzden sordum
Ezgicck Cerenleyim yok ben semiha cengize gidiyordum o ayrıldı muaynane açtı o yüzden değiştirmek zorunda kaldım kime gitsem diye arada kaldım da herkes önder ercanı öneriyor
Sunayaz Cerenleyim benim ilk doğumumda eşim girdi, hiçte sorun yapmadılar ama şimdi ölsem girmem diyor 🙊😃