anneyim96 canım bende çok seviyorum oğlumda hamile iken çok tükettim ama zararlı oldu bana çok fazla gazlı olur oğlum 6 aya kadar gazı geçmedi çok fazla yeme derim hafta da bir yeterli bence şuan da hamileyim hiç tuketmedim dondurma çünkü benim için zor oluyor 🥰