Cliocu Ben kendim 10 gün geç doğmuşum şekerim 30 yıl önce anne karnında kaka yapmışım hatta. Suni sancıyla doğurtturmuşlar gelmeyince zorla yerimi çok sevmişim😁 merak etme gelir bebiş senin de. Muayeneleri aksatma artık geç olmuş, seni de doğurttururlar yakında inşallah ♥️🌸😁