31 haftalık hamileyim, yaklaşık 3 ay önce yaktirma işlemiyle genital siğillerimden kurtulmuştum patoloji sonuçları da temiz gelmişti çok şükür 💜 ama bugün farkettim ki siğiller tekrarlamış 🤦♀️ bu durumda normal doğum hayallerim suya düştü. Evde nasıl bi tedavi uygulayabilirim yardımcı olur musunuz? Şunu yap şöyle beslen geçer dediğinz önerileriniz varsa çok sevinirim,psikolojik olarak çok etkiliyo bu konu beni 😪