Busraaltsoy evet canım bende 31 e girdim ben 25.haftalardan beri sık idrara çıkıyorum bu haftalarda da sürekli yemek yiyordum günde 2 ekmek yediğim zamanları bilirim ama doktorum ekmeği yasakladı sürekli yorulunca hastanede gezip duruurken bayılıyordum ekmek aksine şeker oranı yüksek olduğu için aciktirip kan şekerini düşürürmus
18.haftamdan beri düşük riskim olunca sanırım onunda etkisi var bağışıklığım da çökmüş olabilir stresten sıkıntıdan illaki etkisi vardır
Karın sertlesmesi bende de çok oluyor normal sanırım bi ara iyi bi sertlesiyor sonra yumuyusuyir hareket edince rahatlıyorum bende