Bende sigara kullanan biriydim. Kolay değil bırakmak anlıyorum ama hiç birşey evlattan değerli değil. ilk bi kaç günde zorlanırsınız sonra geçer gider. İlk günler kahvaltı sonrası yemek sonrası yada kahve içerken çok zorluyor. Ben nasıl bıraktım: mesela eşim asla gözümün gördüğü yerde içmedi. Sırf canım çekiyor diye haftalarca kahve içmedim çünkü beni en çok kahve yanı sigara içememek tetikliyordu. Yani sizi sigaraya tetikleyen ne varsa ondan uzak durun emin olun daha kolay olacak