Gunes_9 8 haftalık hamileyim ve ilk başlardan belli acı değişik bi tat var ağzımda zehir gibi 🤢bu ne zamana kadar sürer yaşayanlarınız oldu mu
Glzz Gunes_9 bende tatlı yedgim zaman oluyordu 4 aya kadar sürdü inşallah sizde hemen gecer..Salatalk yeyınce az iyi geliyordu bana..Şmdi ara ara geliyor canm
babyninannesi Gunes_9 3 e 4 e kadar surer canim genelde, bende aromali sakizlar cigniyordum karpuzlu cilekli naneli olanlardn
Hatice_gzr2505 Gunes_9 az önce internette gezinirken instagramda gördüm ağızdaki acı tat safra fazlalığından kaynaklanır diyor ne kadar doğru bilmiyorum
Kadriyekaragedik Bnimde üçüncü ayda hafifledi ama tamamen geçmedi henüz sanırım yavaş yavaş geçecek dört aylık olduk
Calikusuhtc haftadayim 4 gündür bu problemi yaşıyorum, sürekli su ,yoğurt tüketmeye başladım bı de arada şeker bı turlu geçmiyor
Sade_01 @Gunes_9 hamileliğimin başında başladı acı tad maalesef 37 haftalığım halen geçmedi.Korkuyorum doğumdan sonra da devam eder mi diye.Umarım sizin hemen geçer