SirinFerhat0 Hayırlı akşamlar hanımlar, Birsey soracağım aklıma takıldı şimdi doğum yapınca hastanede mi yıkanıyor yoksa göbek bağı düşünce mi? Yıkanır ne yapılıyor doğum yapan annelere sormak isterim
Aslaninannesi01 SirinFerhat0 ben göbek bağı düşene kadar yıkamayı düşünmüyordum ama bebeğim aşırı kanlı ve pis olunca mecbur eve gelince yıkadık ama sonrasında göbeğini iyice kuruttuk enfeksiyon kapmasn diye
yamacinannesii SirinFerhat0 benim bebeğimi yıkamadılar hastanede zaten çok temiz doğdu hiç leke bile yoktu göbek bağı düştükten sonra yıkadım
MrsMavis SirinFerhat0 doğumda güzelce silmiş hemsire kanlı vs değildi bebeğim o yüzden göbek bağının düşmesini bekledim 5. Gün göbek bağı düştü yıkadım. Kendim hastaneden gelir gelmez yikanmistim ama.icinize sinmiyorsa silebilirsiniz bebek pamuğu ile göbek bağı düşünce yikarsınız
SirinFerhat0 MrsMavis hayırlısı ile inşALLAH o gün gelsin bakalım nasıl olacak sagsalim kucağıma alıyım da gerisi mühim değil
Dark SirinFerhat0 bize doktorumuz bir kere yikayabilirsiniz dedi eve gelince. Göbeği iyice kurulayın dedi. Ama benim kızımın göbeği geç düştü hava da sıcaktı su geçirmez bantla bir kere daha yıkadım. Doktorunuza sorun gene tabi çıkarken o söylüyor
SirinFerhat0 Dark benim aklım çok karışık çünkü doğumdan sonra kolay ayaklanmayacagim kaynanam olur yanımda o yıkar ama merak sardı bu konu bana
iremss SirinFerhat0 normal koşullarda göbek bağının düşmesi beklenir Siz eve çıkınca yıkarsanz da göbeği iyi kurulamanz tembihlenir Benm kızım kaka yaparak doğmuştu hastanede bizden onay alınıp yıkandı
SirinFerhat0 iremss anladım bende araştırıyorum göbek bağına dikkat edilmesi lazım mış enfeksiyon riskine karşı
SirinFerhat0 Dark ilk gebeligim bu normal yada sezeryan nasıl olacak bilmiyorum bundan dolayı ve zayıf biriyim bünye olarak doğum nasıl olacak
Dark SirinFerhat0 hiç öyle düşünmeyin. Bende çok canı tatlı biriyim. Sezeryan oldum. Eve gelince normal hayatıma devam ettim. Tabi daha dikkatli bir şekilde bir süre. Bebeğimi annemle birlikte yıkadım eve gelince. Kalkamam diye kendinizi şimdiden sartlandirmayin. Ne kadar hareket ederseniz o kdar çabuk toparlarsiniz. Hem bedeninizle daha iyidir ilglenirsiniz. Motivasyon çok önemli