Gzm23 SimgeTuna Sen 38 haftalık mı istiyorsun canım bazıları 38 i doktorların bazıları Kabul ediyor bazıları Kabul etmiyor doktorunla konuş Ben konuştum Kabul etti sağolsun 😊
Gzm23 SimgeTuna canım birde Sen yatarak mı geçirdin hamileliği korkuların var herhalde bir an önce kavuşmak istiyorsun herhalde valla normal de güzel olur bir sıkıntı yoksa ama planlı sezeryan da kötü değil hangisi seni rahatlatcaksa onu seç 😇😊🌼
SimgeTuna Gzm23 Bu gidişimde çatı muayenesi yapacak eğer uygun değil derse 38. haftada istiyorum dediğin gibi sıkıntılı hamilelik geçirdim ondan korkularım var bu gidişimde konuşayım enine boyuna. çook teşekkür ederim🌼😌😌
mekutlu12 SimgeTuna sağol canım sende sağlıcakla kavuş inşallah hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun 😊 son haftalar gerçekten zor oluyo ama doğumdan sonra hemen unutuluyo o zorluklar
Biroglanannesiii SimgeTuna Canım bu zamana kadar dayanmışsın azcık daha dişini sık normal doğum en sağlıklısı şu an hiç bir sorun yokken normal doğur derim ben sağlıkla gelsinler 🙏
Uysll SimgeTuna 37+3 de 4 Nisan da sezeryan oluyorum ama zorunlu bebeğim dönmedi suyum da olduğu için doktor beklemiyor daha fazla