planlı sezaryen günü alan anneler hangi güne aldınız acaba? ben bu cuma muayeneye gideceğim 36+6 oluyorum bir hafta sonraya verir mi 37+6ya? yok taşıyamıyorum hep normal istemiştim ama 40.-41e uzarsa naparım bilmiyorum.. size hangi haftanıza gün verdi doktorunuz