Yasemincee İkinci gebelik ve o kadar şanssızlıklar var ki tepemde. Ya ben bir türlü kontrole gidemedim. Eşimin işi değişti kaldı. İş yeri izni yoktu kaldı. Grev vardı kaldı. Yine izin günü değişti kalacak. Randevuz alırlar mı
MerveEbru Yasemincee vallahi canım ben kendi memeleketimde randevu bulamadım diye gittiğimde tüm hastaları aldıktan sonra beni alıyordu doktor hamileyim diye. Ama başka şehire geldim hiç bi şekilde randevusuz almayacaklarını hamile olmamın bisi değiştirmediğini söylediler. Hastaneden hastaneye fark ediyor bi şansını dene derim çünkü randevu bulmak gerçekten zor
Mikmikbuk Yasemincee Bişi bahane edip nöbetçiyken gidin. Ben 1 kere yaptım doktorun ameliyatı varmış diye iptal ettiler benim de işime geldi😁 nöbetçiyken gittim.
Yasemincee Ya geçen gittim grev varken doktor bakmadı ama nöbetçi vardı. Danışmada ki kadın bana kaç haftalık diye sordu sanırım haftam ileri olsa alacaktı gibime geldi. 29 su o zaman. Şuan 31 alır mı acaba inşallah ya.
Yasemincee Mikmikbuk neyi bahane edicem kız bu hafta da 😂😂😂 Testler falan kaldı hep enfeksiyon vardı kaldı. Özele gidicem doktor sonuçları bekliyor ama ben bir türlü tahlil veremedim 😩
Mikmikbuk Yasemincee “Bebek sanki iki üç saattir hareket etmedi emin değilim”, biraz “karnım ağrıyo sanki” falan geliyo aklıma😁 karnım ağrıyoya inanırsan zaten ağrımaya başlıyor hafif hem çok yalançı olmuyon