seym4 Kızlar çok tembelim bu aralar normal mi acaba. Hiç bi şey yapadım olmuyo elimi işe vurmuyorum. Halsizlik ve uykusuzluk var 2 gündürde baş ağrısı .. Doğum yapmayı dört gözle bekliyorum.