Canimbebegimm41 Tansıyon aletım yok malesef basım donuyor goz kararması var tansıyonum dustu mu vıktı mı bılmıyorum evde nasıl olcebılırım bılekten nabızla hesaplanıyordu sankı yardımcı olursanız sevınırım 35 haftalıgım
Pinaray0309 Canimbebegimm41 enseden ağrı yapiomu bnmki yükselince ağrı yapio herkes de etkisi farklıdır ama oynayınca çok göz kararması yapar die biliyorum
benmuge Canimbebegimm41 sağlıkçıyım ama buna ne diyebilirim bilmiyorum yani düştüyse de çıktıysa da bu belirtiler olabilir. İnsandan insana değişir. Ama yükseldikçe genelde enseden baş ağrısı girer. Yakınınızda eczane varsa orda ölçtürün bence.
SimgeTuna Canimbebegimm41 Canım steteskop olmadan bakılır ama tansiyon manşonun var mı? Varsa 170e kadar şişir inerken bileğinden nabzını takip et atmaya başladığı zaman büyük yavaşladığı zaman küçük tansiyonunu öğrenirsin ama manşon yoksa nabızdan tansiyon bakılmaz
esn46kyy Canimbebegimm41 Allah korusun gebelik zehirlenmesi de olabilir en yakın sağlık kuruluşuna gidin bence ihmal etmeyin lütfen😞 geçmiş olsun
Canimbebegimm41 Pinaray0309 yok yapmıyor bas donmesı ve goz kararması var bebegım hareketlı cok sukur
Canimbebegimm41 benmuge sadece bas donmesı ve goz kararması car gecmezse de gıdecegım galıba bebegımın hareklerı ıyı cevap ıcın tesekkurler
Canimbebegimm41 esn46kyy Allah korusun 😢 bebegımın hareketlerı ıyı bı kac saate gecmezse dr gıdecegım cevap ıcın tesekkurler 😢