İlk hamileliğimde diş eti kanamam vardı bebeğimi kaybedip kürtaj olunca bu durum düzeldi şimdilerde tekrardan başladı sizce yeniden hamile olabilir miyim erken belirti olabilirmi adetime daha iki hafta var ama birde sol tarafıma ara sıra kasılma kramp şeklinde ağrı giriyor