Mom10_ merhabalar, ben unutmuşum bile bu posta yazdığımı şimdi arkadaş soru sorunca gördüm.
Yaklaşık 37 haftalık hamileyim, buket hocanın hastasıyım kendim de eczacıyım. Normal doğum sürecinde ilerliyorum, Buket hocanın doğuma hazırlık eğitimlerine katıldım, aynı zamanda onun da tavsiyesiyle kendime bir doula tuttum. Hastanenin fotoğtafçısı Münevver hanım var onunla anlaştım doğuma da giriyor kendisi de doula ve anne bebek danışmanı zaten.
Geçen hafta da gidip ebelerle tanıştım, yenidoğan bölümünü gezdim, doğumhaneye çıktım, çok pozitif bir süreç içindeyim buralarda yapılabilecek en anne bebek dostu doğum destekçisi olan yere denk gelmişim diyorum 💞Başka sorunuz varsa cevaplarım