Lisen Hanımlar merhaba , serbest t4 düşüklüğü vardı ilaç başlamıştık. Geçen ay az da olsa yükselmişti şimdi yeniden düşmüş . 35. Haftamdayım .. çok korkuyorum bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı??
MerveEbru Lisen benimde öyle canım hala ilaç kullanıyorum ilaçlarını aksatma benimkinde baya yüksek çıktı aniden düşükken yükselip yüksekken düşebiliyor yaşadım aynısını hayırlısıyla bişeycik olmaz yeterki ilacı vaktinde al
Lisen MerveEbru sabahları her gün 7.30 da alıyorum aç karna , düzelmişti gene neden düştü anlamadım .. bebeğe zararı var mı 😢
Lisen Triod hormonu ile alakalı bir değer yazıyor internette. Bebeğim zeka gelişimini etkiler vs diyor, tabi internet hep en kötüsünü yazar ama insan kaygılanmadan edemiyor.. referans aralığındaysa sorun etmeyin bi bakın değerlere
1babymom Lisen merhaba yüksekliği zekayı etkiliyor diye biliyorum. Düşüklüğünde çok korkulacak birsey yokmuş. Tabii ilaç kullanımıyla birlikte
Lisen Gerçekten mi ? Bir çok çeşidi var aslında t4 düşük tsh yüksek olursa vs. İnternet ne kadar doğru bilmiyorum ama korkutuyor insanı , yaşayan bizi bilgilendirecek olan var mı acaba
Lisen MerveEbru ay inşallah zararı olmasın minnoşlara zararı ya 😔 bende doktorumdan cevap bekliyorum şu anda..