Serapa Şuan 28 haftalık olduk ama 27.haftaya girdiğimden beri tam göğüs altında midemde baskı ve ağrı oluyor özellikle oturunca. Gün geçtikçe de artıyor. Yaşayan var mı ne iyi gelir geçer mi :(
Sibelblby Serapa rennie kullanmanı tavsiye ederim beni de hiç yatırmıyor yanmalar fln bunu kullanmaya başladım biraz iyi geldi
aysnrsvs Serapa çok haftalarda oldu benimde heralde doğuma kadar böyle devam edicek diye korktum ama sürekli olmuyor 33 haftalık oldum şuan nefes alamıyordum mideme baskı olduğunda açım ama tıka basa yemiş gibi hissediyordum oturamiyordum baskidan
Serapa Sibelblby evet bende kullanıyorum ama pek etki etmiyor artık o baskı dinmiyor doğurana kadar devam sanırım :(