S00-00 bende de tiroid çıktı ama 12 haftaya kadar geçer belki dedikleri içim ilaç yazmadı haftaya tekrar kan vercem. Ama etrafımda çıkan çok oldu ve hepsi ilaç kullandı. Doktor saçmalamış ve böyle söylemesi çok yanlış. Sakın sakın inanma başka doktora git bence. Çünkü böyle patavatsız çok doktor var. Kuzenime ultrasonda çocuğun kolu falan yok dediler Allaha şükür sapasağlam doğdu. Yani her şey allahtan sen her zaman dua et ve tiroitlerin için de ilaç tedavisine başla canım, ❤️