elfkara tabiki gerekiyor. Biberon meme reddi yapmaz. Biberonu çocuğa sık sunmak yapar. Ben isteyken çocuğumu iki öğün biberonla besliyorlardi ama ona rağmen 2 yaşına kadar emzirdim. Eğer memeden sık sunarsaniz alisabilir sadece. Biberon gerekli birsey bazen dışarı çıkınca süt birakmaniz gerekecek o yüzden mutlaka olmalı