Herkese merhaba kızlar siz de olmasanız ben ne yapardım bu süreçte gerçekten bilmiyorum..
Şimdi şöyle ki benim karnım bazen o kadar gergin oluyor ki sanki patlicak gibi..nasıl desem sanki bebek içerde kaskatı kesilmiş gibi öyle bi gerginlik..yaşayan var mı acaba bu durumu? Veya kabızlıkla Alakası var mı bu durumun😕