nazzzzzzzzzz Dün gece kahverengi akıntım başladı doktora gittim eski kan olabilir dedi progestan verdi sabah akşam iç dedi ama lekelenmem hala devam ediyor böyle olan varmı aranızda acaba 😔
58ee nazzzzzzzzzz doktora gitmeniz çok iyi olmuş eski kanama alanı felan yoksa ilacınızı duzenlı kullanıp sureklı dınlenın 💕
Mysaa nazzzzzzzzzz canım alttan kullan ilacı daha faydası oluyor diye duymustum su birkaç gün tuvalet harci dinlen biraz insallah hemenceck geçer
58ee nazzzzzzzzzz annelik hep korku malesef heycan karışık bütün duygular inşirah suresı dinleyin iyi gelir gerisi rabbimin takdiri 💕