ozmus ben mama ve emzirme yapıyorum 3 aydayız artık kafamda bazı seyler oturdu, emzirme fazla kutsallaştırılıyor.. 6. Ayda baya kesmek istiyorum emzirmeyi ve böyle düsündügümden beri geceleri yatak sütten sırıl sıklam oluyor. Yani en önemlisi psikoloji. Sonra da bol su.. bir de suyum icine kimyon bir cay kasıgı bir bardaga. Baska bir sey yok :)