Melhaercan
Kızlar geçen sene babaları cocuklar mı almıştı bu senede geri alıyorum mahkemede okulları için hemen babaya verildi velayet ama geçici olarak şuan benim ne gibi işlemler yapmam gerekir özellikle nafaka bağlanması için ve okul kaydı için bilgisi olan varmı beni aydınlatsa