MerveeD Umay_2507 ben 19+5 de hissettim İlk 23. Haftaya kadar hıssedilmeye bılıyormuş doktorum öyle söylemişti
Sedagulmez58 Umay_2507 bende 18. Haftada hissetmeye başlamıştım ama ufacık hareketlerdi yani belirgin olmuyo öyle. 18+4 de falan hissetmiştim galiba
Sedagulmez58 Umay_2507 şu an 19+3 teyim. Ve hala ufak tefek kıpırtılar hissediyorum özellikle gece yatarken canım. Senin de hissetmene az kalmış bence