tugbadipi Kızlar bulantım çok fazla aşırı derecede kusmaktan öğürmekten ağırlarım oluyo artık ağlıyorum dayanılacak gibi değil. 40 günlük rapor hakkı bitince bulantı yüzünden heyet alan var mı
Mikmikbuk tugbadipi Kız 40 gün raporu nasıl alıyosunuz çok şaşırıyorum..benim kolum alçıdayken bile 4 günlük 4 günlük verdiler 😱 midem bulandı diye 40 gün rapor nasıl alınıyor banada öğretin yöntemi😁
tugbadipi Mikmikbuk ilk başta covid den dolayı 7 gün Sonra düşük riski vardı 10 gün verdi Bulantılarım asla bitmedi kusuyordum sürekli 10 verdi Gene bulantı için 2 verdi Hala bulantı ve istifra bitmedi