Oznryvz 11-14. Haftalar arası ikili test yapılıyor. Toksoplazma için öncesinde kan aldılar benden bağışıklığım varmı diye, yokmuş. Dikkat et dediler gerekli uyarıları yaptılar. Zaten geçirirseniz grip gibi belirtileri varmış. Ve ilk 3 aydan sonra bebeğe zarar verme ihtimali çok çok düşükmüş