Eczacıya danışarak bioderma almıştım ama temizlemede yetersiz kaldı siyah noktalarım arttı bir iki haftadır tto nun temizleme jelini kullanıyorum daha iyi gibi. Güneş kremi olarak da yine bioderma almıştım ama biraz lekem oldu ama çok düzenli kullanmadım düzenli kullansam leke durumum ne olurdu bilemiyorum