Mavimsi_ Evet tutabilirsin , canım benim Ramazan’ın ilk günü kürtajım oldu , bir hafta kanamam sürdü ama ara ara lekelenmem oluyordu daha doğrusu akıntım bulanık olmuştu.o durum da bir on gün sürmüştü .Yani aynı senin gibiydim bir hafta regl gibi oldu sonraki bir hafta akıntı oldu sonra düzeldi.Her kürtaj farklı sonuç gösteriyor benim ikinci gebeliğim boş gebelikti onda çok fazla kanamam olmuştu ama ilki bu şekilde Ramazan’a denk gelmişti