Iyı akşamlar arkadaşlar 26+4 haftalığız dünden berı mıde bölümünde bır boşluk oldu bebek aşagıya indi gıbı hareketlerını tekmesını aşagıya vurmaya başladı bugün hareket hıssetmedım acıle gıttım doktor poposu asagıda dedı suan gobegım asagıda duruyor pazartesı kendı doktoruma gıdıcem acıldekı doktor kalp atışı normal dedı başka açıklama yapmadı korkuyorum bırsey olurmu hala daha hareket hıssedemıyorum