Eslemm22 bence sen hemen güzel bir doktora git özele . Ve herşeyi anlat çünkü anlattıkların çelişkili . Doktor kalp atışı dinletti ama kese yok diyorsun . O zaman rahim dışında oluşan bir gebeligin kalp atışını mı dinlediniz ? Ayrıca kanamam var diyorsunuz olmaması gerekir gebelikte kanama normal kabul edilmez . Doktora durumunuzu güzelce anlatın bizi de bilgilendirin lütfen Allah yardımcın olsun inşallah🤲