Duha35 Kızlar analık izni yani doğum izni alınca iş veren isterse maaşımızı verebilir mi . Herhangi bir sorun oluyor mu
kuzeymomss Duha35 doğum iznine çıktığınızda Doğumdan önce 8 hafta ve Doğumdan sonra 8 hafta olmak üzere 16 hafta doğum izni kullanıyorsunuz ve bunu SGK ödüyor şirket ekstra maaş ödemesi yapmaz bu süreç için
kuzeymomss Duha35 yani zaten devletten Sigorta parası alacaksınız 16 haftalık bir kerede veya bölerek veriyorlar ama şirket size elden verebilir bu parayı bu durumda herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız maaş ödemesi altında yapamaz zaten raporda olan birine