_ozlmm tugbadipi ben pek anlamam ama sanki içime erkek doğdu ya 🙈 bide bende 10 haftalığım benim ki bu kadar net değil kafası falan erkek daha hızlı gelişiyormuş ya onunla kıyaslama yaparak içime erkek doğdu 🙈