Esinerts cinsiyetimiz 12. Haftada belli oldu. 23+2 deyim daha başlamadım. Kayınvalidem ve annem bi kaç parça bişey almışlar. 2 zıbın ve bi kaç çorap aldım sadece. Ayrıntılı ultrasona girdim bi çok problemle karşılaştım. Zaten riskli gebeliğim var. Normalde benim bebeğimde önde gidiyor ama gün günü tutmuyor. Ayrıntılı da bunca şeyle karşılaşacağımı düşünmemiştim hiç. 8 eylülde doktorum yeniden yapacak ayrıntılı. Sonrası başlamayı düşünüyorum. Sadece araştırıp fikir ediniyorum. Neler alabilirim yazıyorum falan. Babaannem sürekli doğmamış bebeğe don biçilmez diye kızar. Bu aldıklarıma bile kızdı 😂 sanırım 30. Haftadan sonra odası beşiği arabası olayına girerim 🤗